درسادرسا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

درسا نگو یه دسته گل

انتخاب لباس

1391/8/15 19:41
نویسنده : فائزه
664 بازدید
اشتراک گذاری

٣ابان ٩١ جشن عقد عمه سارا بود.روز قبلش من وشما وپدر رفتیم برایت لباس انتخاب کردیم(با انتخاب خودت)اومدیم خونه گفتی بلوز زیر سارافون نمی پوشی.من وپدر فکر کردیم تا فردا یادت میره.شب هم موقع خواب در مورد این قضیه قصه ساختم وگفتم فقط شخصیت قصه رو پسر کردم بجای بلوز گفتم شلوار فکر کردم تحت تاثیر قرار میگیری ولی...فردا شد از صبح پاشدی گفتی من این بلوز و نمی پوشم.دیدم موضوع جدی تر از این حرفهاست.داشتیم میرفتیم ارایشگاه تو راه بهت گفتم فکراتو بکن یا این بلوز ومیپوشی یا میمونی خونه.پدر امد دنبالت و رفتی خونه وقتی برگشتم گفتی مادر فکرامو کردم با خوشحالی گفتم خوب نتیجه؟ گفتی:من بلوز رو نمی پوشم. بعد دیدی قضیه خیلی جدی .بلوز رو پوشیدی کلی خوش تیپ شدی .شیطون کلی هم مجلس گرمی کردی.دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
16 آبان 91 22:29
درسا جونم سلیقت عالیه خیلی خوش تیپ شدیا


مرسي خاله مهسا خوش تيژيم به مهرسا رفته.